Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Software pro podporu online hry Entropia Universe
Duba, Nikolas ; Zbořil, František (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Táto práce slouží na pomoc hráčův počítačové online hry Entropia Universe. Pomocí software jsme schopný dosáhnout vyšší efektivitu v získávání surovin. Program požaduje jako vstup body (nálezy) zadávané jednotlivě nebo hromadně ze souboru. Po nastavení parametrů, filtrů a přesnosti jako výstup dostaneme grafické znázornění oblastí surovin nakreslenou na obrázek mapy, rozdělenou podle typu. Software umožňuje ukládání barevných schéma do souboru a jejich opětovné načítání. Body se ukládají do vnitrné databáze. Databázi je možné exportovat do souboru CSV anebo XML.
Bezpečná komunikační aplikace pro Windows Phone
Vícha, Tomáš ; Veľas, Martin (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je popis vývoje aplikace pro bezpečnou komunikaci mezi dvěma uživateli. Popis začíná analýzou již existujících řešení, pokračuje návrhem uživatelského rozhraní a stanovením cílových požadavků. Dále se zde popisuje výběr vhodných technologií a samotné etapy vývoje aplikace společně s jejím testováním. Výsledkem práce je uživatelsky přívětivá aplikace pro platformu Windows Phone, která provádí koncové šifrování jednotlivých zpráv.
Aplikace s vkládáním virtuálních předmětů do záběru kamery
Popelka, Karel ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout aplikaci pro mobilní platformu s možností vkládání virtuálních předmětů do záběru kamery s minimální rušivostí ve scéně. Aplikace je implementovaná na platformě Windows 8.1 a Windows Phone 8.1. Samotné vykreslování objektů je řešené pomocí DirectX v programovacím jazyce C++ a uživatelské rozhraní je navržené v XAML. V práci jsou rozebrané potřebné základy pro znalost programování rozšířené reality pro daný systém a pokročilé programovací techniky, jako asynchronní načítání zdrojů nebo pokročilé zobrazování scény pomocí techniky post processing. Výsledkem projektu je mobilní aplikace, která umožňuje vložení virtuálního objektu a jeho stínu do záběru kamery. Dále je možné nastavit vlastnosti světla a pořídit výslednou fotografii s virtuálním objektem ve vysokém rozlišení.
PC aplikace pro návrh animačních scénářů pro animované funkce světlometů.
Kalina, Michal ; Macho, Tomáš (oponent) ; Valach, Soběslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou uživatelsky přívětivé počítačové aplikace, která umožní jednoduchým a intuitivným způsobem vytváření animačních scénářů pro světlomety používané v automobilovém průmyslu. Součástí řešení je také vizualizace těchto scénářů za využití miniaturního deskového počítače Raspberry PI a vhodného zobrazovacího zařízení.
OPC UA klient pro laboratorní model "Třídička beden"
Magáth, Marek ; Arm, Jakub (oponent) ; Jirgl, Miroslav (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá komunikačným protokolom OPC, konkrétne najnovšou špecifikáciou OPC UA (Unified Architecture), vytvorením OPC UA klient aplikácie pomocou OPC UA .NET knižníc, ktoré ponúka zadarmo OPC Foundation a nastavením OPC servera na PLC S7-1500 pomocou TIA Portálu V14. Časť práce sa venuje úpravou modelu Třídička beden, konkrétne úpravou riadenia motorov a vymyslením komplexnejšej úlohy pre tento model. Ďalej vytvorením riadiaceho programu v grafickom jazyku Ladder Diagram, kde popisujem konkrétne niektoré riešenia problémov. A tak isto aj vytvorením vizualizácie pre dotykový panel TP700 Comfort. Vizualizácia je vytvorená vo WinCC, ktoré je súčasťou TIA Portálu. Na záver popisujem ako prepojiť vytvoreného OPC UA klienta spolu s dotykovým panelom a PLC, ktoré riadi tento model. A ako zbierať či pozorovať procesné dáta.
Herní engine v Silverlightu
Šebedovský, Richard ; Jurnečka, Peter (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje tvorbu 2.5D herního enginu určeného pro platformu Microsoft Silverlight 3.0 s využitím programovacího jazyka C# pro kód jadra samotního engineu a jazyka XAML pro tvorbu uživatelského rozhraní. V první kapitole je úvod do světa herních enginu, dále jsou vzpomenuty cíle této práce a motivace. V druhé kapitole následuje představení jednotlivých využitých nástrojů a technologií včetně porovnání platformy Microsoft Silverlight s platformou Adobe Flash. Třetí kapitola popisuje řešení které existovaly v čase psaní této práce. Čtvrtá kapitola popisuje popis herního enginu a návrh jednotlivých částí enginu. Samotný postup tvorby enginu je popsán v páte kapitole. Jednotlivé části zahrnují popis herní smyčky a více možností jak ji realizovat, vykreslování mapy, herní objekty, jejich hierarchie a jejich využití, spracovaní uživatelských vstupů z klávesnice a myši, systém řídící pohyb objektů po mapě, jejich animaci, systém událostí, efekty počasí a pixel shader efekty, zvukový systém a nakonec editor map. Šestá kapitola obsahuje výsledky testů a jejich vyhodnocení. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky práce a jsou představeny návrhy pro další rozšiření. Pŕílohy obsahují detailní popis formátu, v kterém se ukládají mapy, obsah přiloženého CD, ukázkový kód v jazyce XAML a v jazyce HLSL.
HMI pro BECKHOFF TWINCAT 3
Balga, Ondřej ; Arm, Jakub (oponent) ; Pásek, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje vytvoření HMI v programovacím jazyce C# pro BECKHOFF TWINCAT 3. V teoretické části se práce zaměřuje na popsání .NET frameworku, WPF, MVVM, Prism a softwarových prostředků, které jsou v práci použity. Následující kapitola se poté věnuje tvorbě vývojového prostředí a runtime. Jsou zde popsány všechny funkcionality a možnosti vytvořené aplikace. Použitý vytvořeného vývojového prostředí a runtime je demonstrováno na ukázkovém řešení.
Technologie Silverlight
Kouba, Petr ; Morský, Ondřej (oponent) ; Uchytil, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje popisu technologie Silverlight, možnostem spouštění a vývoje aplikací. Dále je představena spojitost technologie Silverlight s technologií Windows Presentation Foundation a způsob vytváření uživatelských rozhraní v jazyce XAML. K propojení dat získaných nejen z webových služeb s ovládacími prvky uživatelského rozhraní slouží datové vazby. Koncept Windows Communication Foundation umožňuje relativně snadný vývoj aplikací získávajících data z různých zdrojů prostřednictvím webových služeb. Jsou popsány principy komunikace s webovými službami založenými na architekturách SOAP a REST. Na základě získaných poznatků byla vyvinuta aplikace pro sledování aktuálních informací o obchodování z burz cenných papírů. Aplikace se skládá ze serverové a klientské části. Serverová část získává data z volně dostupných zdrojů na internetu a tyto data publikuje prostřednictvím webových služeb. Silverlight klient z těchto webových služeb informace čerpá a zobrazuje uživateli. Individuální nastavení aplikace každého uživatele jsou uloženy na serveru v relační databázi. Pro práci s databází je využito technologií ADO.NET Entity Framework a Domain Service.
Předpověď počasí - mashup
Gajdušek, Radek ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce "Předpověď počasí - mashup" je navržení a implementace aplikace, shromažďující data z více zdrojů ve formátu XML za použití technologie Silverlight. Práce obsahuje kromě popisu jednotlivých fází vývoje aplikace také objasnění pojmu mashup, rozebírá Web 2.0 a definuje základní pojmy z oblasti předpovědi počasí. Poměrně velký prostor je věnován technologii Silverlight a jejímu srovnání s hlavním konkurentem na trhu. Součástí práce je také zhodnocení dosažených výsledků společně se zamyšlením nad možným dalším vývojem aplikace.
Mobilní aplikace pro administraci CMS
Ingr, Michal ; Tesař, Filip (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje návrh designu a vývoj mobilní aplikace pro vzdálenou správu systému Kentico CMS/EMS přes rozhraní REST. Práce klade důraz na agilní přístupy k vývoji, především na metodiku Test-Driven Development a automatické testování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.